lördag, april 05, 2008

Aruba resa med hotell

Kollade runt lite på svenska resebyråer och vad de erbjuder till min dröm-ö Aruba.
Ving har lite resor och lite hotell, de säger: "
Kritvita stränder, ljumma vindar och vajande palmer. Dessutom är Vings priser oslagbara."
Jag gillar ljumma vindar, stränderna och de vajande palmerna, men har lite svårt att tro att deras priser är oslagbara.
Så jag bestämde mig för att avsätt 5 minuter av mitt liv för att se om jag kan slå ving. . .

Oslagbart pris enligt Ving: 28 150kr för två personer i 10 dagar. (9 nätter på hotell. .)

www.travelstart.se ger mig två flygbiljetter tur och retur sthlm-new york-aruba med american airlines till en kostnad för ungefär 14 000 kr

www.amsterdammanor.com/
ger mig ett dubbelrum för två i 9 nätter för 9 126 kr

totalt blir detta 23 126 kr (!)

det ger mig minst 5 000kr att gör ngt av följande:
-ta några extranätter på hotell i New York
-ta några extranätter i aruba.
-köpa en ny spis till huset.

och då har jag knappt ansträngt mig. .


Hotellet Amsterdam Manor från vattnet.


Bild på en av rummen i markplan.



Mina två favoritdrinkar: Röd och Vit.


Grillat och sallader.


Läskig show.



Inga kommentarer: