måndag, juli 20, 2009

På resande däck


Vi är på väg ute på bilsemester och har stannat till på ett så sjukt smultronställigt ställe.
Hade planerat att blogga lite för att tipsa er kära läsare om var vi är och dess förträfflighet. Men kvällens Heroes-tittande har fått mig på andra tankar.

Ni ser, det finns något som kallas butterfly-effekten, dvs det man gör förändrar framtiden. Och jag kom då på att om jag vore att spilla mina positiva ordalag om var vi är nu till er, så kanske, en dag i framtiden, när vi åter skulle hit, så skulle det vara fullbokat.

Vill inte ha en sån framtid, så jag håller käft.

Men kan berätta att vi sett intressant konst, hört en dånande fors, sett några bad, hängt på några loppisar, frestats av en unik säkerligen hockeyinspirerad kaka som skall rakt intagas imorgon vid 10.00-rycket och avnjuter nu en bedårande takhöjd medans vi ser på ännu mer Heroes.

Bilden ovan är från smultronstället. De smarte de kan.


Inga kommentarer: