söndag, september 06, 2009

fågelhjärnor, FÖR makabert för julen?


Planerar att designa och tillverka en serie med julgranskulor för att kränga och nasa ut på diverse julmarknader under december månad. Ja, julen närmar sig med höststormsteg.

Min första och bästa idé hittils är en söt liten grå fågel, men där en del av huvudet är borta, typ skallbenet, och innanför ser man dess hjärna, glittrandes, lite laxrosa juligt sådär.

Miranda tycker det var en för makaber idé, och jag med då jag tänker efter, men då jag fick idén kändes den grymt bra. Har ännu inte gett upp den, idén växer trots allt, tror det skulle bli en storsäljare. Ser ni storheten i den eller tycker ni också att jag kanske borde söka hjälp?



2 kommentarer:

The pyssler sa...

Jag gör gärna hjärnorna åt dig i cernitlera, bara jag slipper ha de eländiga fåglarna här hemma sedan. Och använd inte riktiga pippisar tack. =)

Dead Dog Texture sa...

Låter intressant.