torsdag, september 03, 2009

utgrävningen. .


Talade ikväll med min vän Rickard på telefon, vi talade bland annat om tv-serier, jag rekommenderade att han skulle se breaking bad, för att man enligt Arvid mår väldigt dåligt av att se den. Djup tragik.
Sen uppdaterade jag min blogg med nedanstående inlägg om paradisstränder, och min vana trogen så besökte jag nyligen.se för att titta på vilka andra som uppdaterade bloggen precis samtidigt.

Det var då jag fann Zubr, och hans singelblogg på e-kontakt, och hans inlägg om utgrävningen.
Idén slog mig att jag skulle blogga till er, kära läsare, och rekommendera att ni skulle läsa Zubr:s blogg, och då främst hans blogginlägg om utgrävningen, för att man mår väldigt dåligt av att läsa den. Djup tragik.

Tänkte även att det kanske var taskigt att smäda. Men kom sen på att kanske är det någon tjej som läser den här bloggen, som vill ha män som är äldre än 36, och kanske fastna för Zubr.

Tacka mig sen Zubr.


Inga kommentarer: