måndag, juni 28, 2010

i brist på annat.


** Är ofrekvent i mitt bloggande, detta trots att jag är pappaledig. Men det finns annat att stå i såhär års, exempelvist vädret nu till helgen, sen dess att prognosen dök upp på klart.se så har jag timligen varit inne och refreshat lördagens väder och det har pendlat mellan 27 och 32 grader och typ sol, en gång var det regn med blixtar och 32 grader. men men. det verkar bli bra.
så vätan får helt enkelt komma inifrån under denna helgen.

** Skördar Chili dagligen nu, de växer som smör smälter i det solsken som Tropikerna ger dem. Idag blev det 4 små röda i min hand, snart i en maträtt nära mig.

** Har sett lite filmer, "Book of Eli", "Green Zone" och "Kick Ass", samtliga var tämligen ruttna, Ursch.

** Har sett 2 nya serier, "True Blood" och "Ingen bor i skogen" båda har varit ypperliga.

** Har lite ont i ryggen.

** Har kattsäkrat innergården, så nu återfinns frisk luft i huset.

Inga kommentarer: