tisdag, juli 08, 2008

Hooters Aruba



Hittade sköna restaurangen Hooters i Aruba, och jag fattar inget.
Menar de att man äter ugglevingar? och vad är en t-bird? dvs vad är det min pappa ska ta ifrån mig?

Kolla deras hemsida och se om du fattar ngt:
Hooters Restaurant

Googlade T-bird och hittade några möjliga alternativ till vad min pappa ska ta från mig:


1) bilen t-bird, även kallad ford thunderbird.



2) Förkortningen för Onlinekunskapsbanken för de som fått någon slags traumatisk hjärnskada. TBIRD (Traumatic Brain Injury Resource Directory)



3) Sköna duon TBiRD, som jag gärna bokar någon gång.



4) Trummisen Tom "t-bird" Toglio, som bland annat kompat The Isley Brothers



jag gissar på alternativ 3. Pappa, ta inte dem ifrån mig, de är ju så bra och så seriösa.


Inga kommentarer: