måndag, februari 02, 2009

Detta är ingen bloggpaus - jag bygger bo


Ovan: Illustration av mig, i färd med att bygga bo för familjen.

Jag ser att viljan att ligga, sitta och stå och blogga blir lite mindre just nu, känns som om det finns viktigare saker att göra. Så ha förståelse för att jag inte i framtiden uppdaterar mina bloggsajter dagligen. Jag drivs nu av hormoner, något har knäppt till i min kropp och jag kan bäst beskriva det som att det jag känner mest för är att bygga bo. Golvet i köket, stora badrummet, fixa läckaget i tvättrummet, ordna gästrum och bibliotek, röja i vardagsrum och koppla in tv:n flytta tallrikarna till där extrakopparna och skålarna är, och flytta extrakopparna och skålarna till där tallrikarna är, äta kakor, röja i förrådet, röja på tomten, flukta på kanoten, sortera posten, hålla undan, samla nötter för vintern osv.

Jaja, ville bara varna, men det blir säkert rätt ofta ändå.

Yo



Inga kommentarer: