onsdag, februari 18, 2009

Utmaning med tema 6


fick följande grej från Sanna:

"Här är reglerna:
Gå in i mappen mina bilder.
Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade."


<---- Min bild ser ni till vänster Det är min bror Hampus, som hade maskerad på skolan, ingen aning om vad han klätt ut sig till, men gissar på Tom Jones eller Magnus Uggla. Ska nog fråga honom vad det var han skulle föreställa. Hursom, jag utmanar följande schmucks: Pyssler, Rickard, Moonraker, R&S, Sandra samt såklart Peter Englund



3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi
/sanna

Anonym sa...

Helt galet. Jag var på en pop&rockmaskerad för några år sedan, utklädd till just Magnus Uggla. De hade byggt upp en scen med karaoke och allt och tanken var att man skulle sjunga en låt av den artist man utgett sig för att vara. Därför blev jag något förvånad när de ropade efter Tom Jones? Det visade sig att det var jag, jag hade glömt sätta lappen med texten "Jag är kort" på ryggen, THAT´S not unusual!

Ola sa...

hah