tisdag, april 14, 2009

En analys av min statistik


Jag följer med spänning statistiken som ackompanjerar mina hemsidor, noterbart under senaste månaden är följande:
-Trafiken har gått ned med 29% från föregående månad, jag skyller nedgången på Havanna(har inte lika mycket tid att blogga lika ofta) samt det förbättrade vädret.
-De sökord som drev mest trafik till mig var Pockethylla, Tjockpannkaka och Amerkanska kakor(inredning och söt mat säljer, som pappa sa)
-De konstigaste sökorden som lockade in besökare var "månen går upp"(vad förväntade han sig finna?), "animerade gifs midsommar"(av allt man kan söka på. .), "chokladfondant misslyckad"(tack för den!) samt "vem säljer smörgåstårta i sala"(haha)
-Merparten av besökarna kom från Sverige, men jag hade 1 besök från Malaysia, kul.
-Den som driver mest trafik till min sida är Svenska Larm, tack för det.


Inga kommentarer: