tisdag, april 07, 2009

skådat i backspegeln imorse


Imorse när jag bilköade till jobbet (ty jag skall spela badminton ikväll, lag "drop in" skall slaktas) så skådade jag i backspegeln ovanstående; Nämligen en tunnhårig man, med glasögon, i en citroen c5 kombi, som rakade sig i bilen.

WTF?

Själv behöver jag bara nudda mitt skäggiga ansikte med en trimmer så är det skäggstubbstrån över hela toaletten i veckor framöver, vad skulle då hända om jag gjorde det i bilen? de som inte rasade ned i skjortan, skulle falla ned i skjortfickan, eller gylfen (ifall den inte var stängd just då) , eller ned på sätet eller golvet i bilen. Jag fattar inte, är det inte sjukt äckligt med hår i hela bilen och livet? Skägghår?

Du som läser detta, har du rakat dig i bilen? berätta gärna varför, och hur du tänkte.


Inga kommentarer: