söndag, oktober 04, 2009

Om Dregen fick äta middag med vilka 5 han ville. . .


. . .så skule han välja de på bilden ovan. Från vänster: Hitler, Gretzky, Fuglesang, Elvis och Jesus. Eh?

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag har faktiskt svår att tänka mig något tråkigare än en middag med ovanstående 6 herrar. Vad tänkte han på/med? Ärligt, varför? Gretzky? vad ska han åstadkomma på en middag? Fuglesang? Kanske vill dregen äntligen vinna ett schackparti?

Hörde ovanstående på ett radioprogram där Dregen fick frågan. Vill minnas att han även talade vidare om det hela, och att han skulle fråga Hitler vad han egentligen ville, och att Hitler egentligen bara hade storhetsvansinne, och att det antagligen skulle bli lite häftiga diskussioner.

Så, är jag bättre än Dregen? Vilka 5 skulle jag välja till en middag?

Jag skulle vilja ha en middag med Miranda, Havanna, Morfar, Mamma och Pappa såsom han var för 15 år sedan.
Hade jag fått välja efterrätt så hade jag valt mandelmassa med sked direkt ur "korven" samt lite nyrörd sockerkakssmet. mjummy.


4 kommentarer:

Sandra sa...

Håller mig undan Dregen sins middagsbjudningar jag iaf.

Sandra sa...

Håller mig undan Dregen sins middagsbjudningar jag iaf.

Ola sa...

mina då? visst ja, du var ju inte inkluderad. .

Ola sa...

mina då? visst ja, du var ju inte inkluderad. .