fredag, oktober 30, 2009

saker som hänt.


-Jag såg ett skönt sätt att ta med sig en bagel tilll jobbet, och jag kommer att i framtiden att på
ovanstående sätt ta med mig en bagel till jobbet.

-Jag läste DNs och SVDs recencioner av Michael Moore:s senaste film, och noterade att de inte riktigt var överens om vad det var för slags film. Tänkte se den själv vad det lider och återkommer då med en recension.


-Imorse var jag lite sen till tunnelbanan så jag gick genom hela tåget för att jag klev på bak men ska kliva av fram. Detta är något jag ångrar. Under tiden jag avancerade i tåget så lyssnade jag på radion. Men jag stördes av ett konstigt prasslande ljud, och detta i alla 3 vagnarna jag gick i. När jag når toppen på sista vagnen så ser jag vad som besvärat mig så, en liten andfådd dam med en påse clementiner. Det är påsen som prasslar. Efter några stationers irriterande på clementinprasselpåstanten så ställer jag mig upp vid dörren istället.


-Testade ahlgrens orginaltillbehör "Rosa Rattar" (höhö) och börjar bli sjukt less på alla företag som ska surfa på folks empati gällande bröstcancer.

-Såg första nya avsnittet på nya tv-serien fastforward, och tycker den verkar lovande. Mer sånt i helgen.

-Jag tycker att om man har med sig clementiner på tunnelbanan så ska man ha dem i typ en väska, inte en prasslande påse.


2 kommentarer:

Unknown sa...

bra idé, men den här är bättre.
synd bara att den inte är min.

http://shop.playgroundstores.com/?artnr=ROSCHEESE

Ola sa...

hah, "exemplaret på bilden är något förskönat" helgens underdrift!