torsdag, oktober 15, 2009

Torsdag = Lillsöndag.


. Idag var ju precis som en Söndag, en härlig dag med hög luft och gott om eftertanke. Se bara. .

- Såg en klisterlappad korv på vägen till jobbet, street-art, sjukt fint, ser den visserligen varje dag, men idag lös den som en liten neon-sol-korv.
-Ingen snö eller slask-regn i ansiktet imorse, istället gassande av märket sol.
-Det togs bilder i förrgår till lägenheten i Trallan, nu ska hela rasket bort.
-Jag funderar lite på hur jag ska märka när mitt månadskort på SL tar slut nu då det är ett magnetkort och datumen inte är tryckta på ovansidan.
-Ikväll tar jag nästa steg i min strävan efter en spångakorpgrandslam i badminton.
-Äter en Otap framåt eftermiddagen.
-Äter kolhydratsrik kost hela dagen.
-Äter en punchrulle och en halv arraksboll i min fantasi medans jag skriver det här.


Inga kommentarer: