torsdag, maj 06, 2010

I got five on it. .


Jag har listat mig på utmärkta siten fiverr. En site där man kan gå in och anmäla sig och fylla i vad man är villig att göra för 5 dollar. se här.

Jag har såklart listat mig att göra något konstnärligt, i tron om att det verkligen skulle bli mitt genombrott. Men icket, ännu har ingen bett mig att göra ngt. Men ändå kul.
Har även för mig att för att man överhuvudtaget ska få ut några pengar så måste man typ samla ihop till 400 dollar eller något sånt, först då kan de göra en utbetalning, och det lääääär dröja.

Så alla pengar som betalas in är nästan som ett svart hål. Så ja, ser ni siten och tänker, shit vilket roligt erbjudande, det nappar jag på, skriv ett mail till mig istället. så ger jag dig samma sak för halva priset. då ser jag iallafall 20kr rassla in på mitt konto. Eller äh, jag kanske gör det gratis.

snacka om sellout.

Inga kommentarer: