söndag, januari 01, 2012

2012 - Komma till skott året!

Hej bloggreaders. Ska nu sticka ut hakan rejält. Men i år är min ambition att sticka ut hakan rejält.
Detta genom att sätta press och och publikt ljus på mig själv genom denna bloggen.
Jag ska skapa 366 saker det här året.
Och jag ska skamlöst kontakta 366 personer.
Ett konstverk om dagen och en kontakt om dagen.
Allt visat på den här sidan.
Ni känner igen de inläggen genom att de är unikt märkta.
Med nedanstående "logotyper" :

Stackars alla satar som har mig på face som kommer måsta plöja igenom horden av inlägg som kommer länkas därigenom.

Har även bestämt mig för att gå ned 7 kg i vikt till sommaren, men det lär inte bli lika svårt.
Kommer antagligen redovisa det här på bloggen också. Ser redan fram emot att skapa ett nytt berg.

Håll utkik för årets två första saker som kommer under dagen.

Inga kommentarer: