torsdag, september 18, 2008

Skapa böcker !


OK då!
Jag har ju än så länge bara gjort en bok, The Dikts, min första diktbok. (finns några ex kvar att köpa 60kr styck, maila mig!)
Tanken är nu att fortsätta med mitt påhittade förlag Intressant förlag och ge ut ännu fler böcker, mitt nästa släpp i bokhögen blir The Second Dikts, som just nu ligger på formgivning, håller på och väljer och kväljer om huruvida jag ska illustrera varje dikt eller ej. lär ju ta några timmar att knåpa ihop 85 illustrationer. Nåväl. lutar nog mot att den blir klar när som helst.
Boken därefter bli antingen någon av diktböckerna Stulna Dikts eller S(v/m)ärtsamma Dikts, eller om jag blir riktigt produktiv någon av böckerna Ola skapar med fett och socker samt Vilka är det för många av? och 80sidorbok, en lösryckt verklighetsthriller.

Jaja, watch this space.

Inga kommentarer: