söndag, augusti 03, 2008

Tunnelbanisar

Vad är det som alla barn, då menar jag ALLA barn vill ha?
Vad är det finaste man kan ge någon?
Vad är höjden av kreativt mjukdjursdesign?
Vad är ett miljövänligt alternativ till din son/flickas leksaksbilar?
Vad köper du till ditt barn då de varit riktigt duktigt?
Vad är det enda man behöver för att kunna sova gott om natten?


Tunnelbanisar såklart!

Mjukdjur designade efter nyckelstationer längs den gröna linjen i Stockholms tunnelbanenät (namnen presenteras senare, har dem på andra datan).

Hursom, dessa är designade av undertecknad men sydda av The Pyssler, och samtliga tunnelbanisar står redo för att:
a) serieproduceras, ifall ngn är intresserad av att köpa eller vidaresälja (SL? Rickard?)
b) ge dig det du saknar, varesig det är trygghet eller gos.

Jag är glad att jag gjort dem, du med.



3 kommentarer:

Svenska Larm sa...

Jag är mycket glad att du har gjort dem, men varför skulle jag vara nån slags återförsäljare. Det verkar inte riktigt logiskt? Jag har ju ingen lokal.

Ola sa...

jag trodde du skulle se chansen att tjäna dig en hacka. dom kommer bli stora, speciellt med din hjälp, du kan väl pusha för dem lite då och då i din blogg? liksom slänga in en mening här och där om dess förträfflighet, hur blir det med headern jag gjort åt dig?

Anonym sa...

Välkommen till Ungdesign.se
Vi är med i detta nätverk, vad ger det oss, vad kan det ge oss?
Hur ger vi varandra mer?
www.ungdesign.se
http://www.ungdesign.se/Gallery.aspx