måndag, augusti 11, 2008

undervattensfiskar och sanningar


Se vad fint fiskarna simmar där under, snart ska det enda som hindrar dem från att simma precis vart de vill vara mina fingrar, mina händer och mina armar.
En drös med hinder för dem att simma kring.
-Livskamraten surfar brevid mig och letar undervattenskameror, själv letar jag undervattensmotiv för att kunna skriva det här inlägget.
-Ser en massa Rome, men det är inte lika bra längre, säkert en annan producent.
-Åt ett äpple ur trädgården idag, surt som en sur godis, gott som en sur godis.
-Apropå godis, ska inte äta godis, läsk eller kakor förrän jag åker till Aruba, kallar det Beach2008
-Jag läser den där boken om Ceasar, och har efter en veckas lässtrejk (varit grymt besviken för att författaren hittar på saker. ) så har jag nu kommit igång igen.
-Ingen av de stenar jag budade på på Tradera vann jag, alltid ngn jäkel som lade en 5 kr över i sista minuten. hmmm.
-Jag längtar efter att få bada.
-Foten med hälsenebrottet går nu att stödja på, men det känns konstigt. och vad ska jag med mina superaxlar till om jag inte behöver stödja mig på kryckorna hela tiden?
-Det var helt underbart att komma hoppandes från bussen och se huset och gänget idag.
-Bästa pizzan i världen finns i Nockeby.


Inga kommentarer: