torsdag, maj 14, 2009

Månadens analys av min statistik


Jag följer med spänning statistiken som ackompanjerar mina hemsidor, noterbart under senaste månaden är följande:
-Trafiken har gått upp med 6% från föregående månad, antagligen beroende på att jag ansträngt mig lite mer (iallafall i april). Siffran hämmas nog av de fina vädret.
-De sökord som drev mest trafik till mig var "Ola Wikström", "Barkbröd, recept" och "snygga djur"(kristidskrubb, dig själv och snygga djur säljer, som syrran sa)
-De konstigaste sökorden som lockade in besökare var "baklava jakobsberg"(blev s), "har inte ving resor till aruba i juli"(eh. .), "lill-troll"(tack för den!) samt "tunfisk i burk recept"(haha)
-Merparten av besökarna kom från Sverige, men jag hade 1 besök från Aruba, äntligen.
-Den som driver mest trafik till min sida är SVD (främst artiklar om konstfack, som den här till höger, tack för det.


Inga kommentarer: