tisdag, maj 26, 2009

Photo-SM 2009


21a Augusti i år så går foto-sm av stapeln. Ovan ser ni en sattelitbild på The Photo-SM Arena.
Vad är då Photo-SM? Jo:
-Photo-SM är svenska mästerskapet i fotografering.
-Det går ut på att under 2 timmar fånga så många av de andra deltagarna som möjligt på bild.
-Photo-SM startar 21.00 den 21/9 2009.
-Efter tänder vi en eld och grillar lite kött.
-8 deltagare.
-Man får klä sig i camouflage kläder och egensnickrade camouflage (typ buskar å sånt).
-Man får ha hur många kameror med sig som helst.
-Det kommer vara väldigt mörkt, tag med blixtar.

Kommer att berätta mer om vad Foto-SM är och hur det kommer ske lite senare.


6 kommentarer:

Svenska Larm sa...

Erkänn att du inte hade ätit eller sovit på tre dygn, och andats in bensinångor när du kom på den här idén.
Mycket märkligt.
Mycket oroväckande.

Ola sa...

Hoh! Nädå, eller jag minns inte, har burit på den här idén under en längre tid. Men jag tolkar din kommentar som ett ja, nu är vi 3 deltagare klara. fast du måste bestämma att artistnamn.

Svenska Larm sa...

Jag är med.
Om än med försiktighetsvarningen att jag måste kolla barnschemat post-sommar först.
Namnet är Blixt Gordon.

Ola sa...

Försök anpassa barnschemat post sommar efter Photo-SM. Ditt namn är noterat. Anders Henke(den andre klara kombatanten) kallar sig kort och enkelt "Flash". Jag anar en trend.

Ola sa...

Själv kommer jag att gå under namnet: Af Slutaren

Dead Dog Texture sa...

Vem vann?