måndag, augusti 09, 2010

Låt mig uppdatera min blogg samt eder:


-När jag körde till Skellefteå härom veckonatten så vaknade Havanna i trakten kring Harmånger. För att hon skulle somna om så scannade jag desperat radiovågorna efter något hon skulle kunna somna till. Och så råkade jag hamna på P1, och de spelade vågskvalp, hela vägen till Skellefteå. i typ 4-5 timmar! Jag vet inte om jag drömde eller om det var verklighet. Måste googla det för att se.
-Har nu googlat vågskvalpet och det är P1 som sänder det, tydligen inspelat på Gotland.
Ni kan själva ladda hem det här, eller bara lyssna på det. Rätt bra att köra bil till, och bevisligen bra att sova till, samt att blogga om.
-Har alltid(nja) velat bo vid en åker.
-En pölig och regning dag så idag blir det falukorvar och stuvade makaroner.
-Blev äntligen klar med min jättetavla "Sean Connery" och arbetar nu på "mästerverk3" och den blir cool.

Inga kommentarer: