lördag, augusti 21, 2010

Stenar i Stereo


Dubbla stenar.
Svävar lite ovan.
Svävar lite ovant.
Svävar lite ofanligt.

Mitt i natten är när man ska skriva inlägg.
Jag arbetar på en tavla, en ny teknik har jag funnit.
Tekniken bygger på en multiplicering med 9.
och verkar abstraktifiera de mest figurativa innehåll till en serie rutor.
Det återstår att se hur det kommer kännas på ett par meters avstånd.

Ska nog ge upp för i natt strax. Som vanligt så återfinns ett speciellt, skapande lugn.
När natten är ung och vetskapen om morgondagens tidiga uppgång lite lite lite tung.
Imorgon blir det Sumpan, fika, loppis, shoppis och middagis.
Är det någon där i hågorna, så låt oss veta, vore kul med spontansällskap på främmande ort.

Igår perfekterade jag äntligen receptet på min framtida klassiker Eldgaffelkaka. En helt sjukt fin kaka med lagom ooomph av egenodlad chili. Oh yeah.

Inga kommentarer: