torsdag, mars 12, 2009

Analys av min statistik



Jag följer med spänning statistiken som ackompanjerar mina hemsidor, noterbart under senaste månaden är följande:
-Trafiken har gått ned med 16% från föregående rekordmånad, jag skyller nedgången på Havanna(har inte lika mycket tid att blogga lika ofta)
-De sökord som drev mest trafik till mig var Tennisarmbåge, Tjockpannkaka och Amerkanska kakor(sport och mat säljer, som mamma sa)
-De konstigaste sökorden som lockade in besökare var "han där nere"(vad förväntade han sig finna?), "animerade gifs av britney spears"(av allt man kan söka på. .), "konstiga konstnärer"(tack för den!) samt nanoliten(haha)
-Merparten av besökarna kom från Sverige, men jag hade 1 besök från Aruba, garanterat beroende på att jag lade min blogg som bookmark på en av hotellets datorer, men ändå kul. Och ja, jag hade ett besök från


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.. Tack för det du, men jag tror alla medel är tillåtna ..
Hur många gör inte det då.. vad skulle vi annars ha PhotoShop till.
Ibland är det faktiskt riktigt roliga att mixtra lite med sina bilder.. har du inte provat det själv?
Ha de fint

Ola sa...

jo, jag har provat att mixtra lite med bilder.