söndag, mars 08, 2009

Björkman valde vilka som skulle gå vidare


[Mr Björkman har designat den här soffan själv]

Såg den sk. andra chansen ikväll omgiven av nära och kära och kan sammanfattningsvis säga följande:
-Den som beslutade i vilken ordning programledaren skulle intervjua de två som kombaterade avgjorde även hur rösterna skulle falla. För i alla 4 kvartsfinalerna så vann den som fick prata medans tittarna röstade, och de som pratade efter man röstat färdigt gick inte vidare, detta trots att de sagt "roliga" saker, när ingen brydde sig och redan tagit ställning.
-Jag är gammal, för jag tycker piloterna var riktigt konstigt.
-Jag är gammal, för jag tycker fortfarande att Amy Diamond ser ut som 8.
-Jag är gammal, för jag förstår inte vad internationella juryn gör där. och varför den låt som man aldrig fick se vann, och varför låtarna som internationella juryn tävlade på två, ja i vissa fall tre sätt.


1 kommentar:

Anonym sa...

Christer suger... Nåt för dig?
http://www.namninsamling.se/index.php?nid=2954