söndag, januari 03, 2010

det är idag.


Tja blogstalkers. ovan ser ni ett skönt koncept på framtida sko av Andreia Chaves, försökte hitta en site att länka till men hittade inget, så ni får lägga namnet på minnet och minnas var ni såg det, möjligen först. Jag skulle kunna tänka mig att ha ovanstående som en skulptur hemma, den ser riktigt snygg ut.

Men, det är inte darför jag bloggar, det är pga följande punkter:

1) Syrran är på besök, så vi åker hela gänget till Kista galleria, det officiella uppdraget är att hitta små flaskor för skönhetsprodukter inför hennes jordenruntresa som börjar imorgon. Det inofficiella uppdraget är att äta baklava.

2) Jag ska baka mockaflarn idag, som hon kan ta med sig på resan, för de är så mastiga och för att jag vill ha ett gäng hemma i frysen.

3) Jag inleder året med blogtorka. Smart.

4) Inatt sitter jag uppe till 03.00 när USA vs Sweden i Junior-VM I hockey börjar. Sen får vi se om jag hinner sova ngt innan jag ska upp och jobba imorgon.

5a) Uppskattar att det är vitt och torrt ute.

5b) Såg Star Wards Episode II och störde mig på typ allt i den, de dåliga effekterna, de dåliga skådisarna och de dåliga replikerna, dåliga manuset, dåliga filmen osv osv.

6) Skulle ni befinna er i kistatrakterna mellan 15 och 18 ikväll, dra ett sms.

7) Skulle ni befinna er vakna inatt och titta hockey, dra gärna ett sms i periodpaus.

8) Hoppas 2010 blir ett år som berör mig musikaliskt, är rätt dåligt med bra musik som släpps på sistone om man säger så.





2 kommentarer:

Henrik - Pers perversa verser sa...

En sån skulle man kastat på George Bush!

Ola sa...

det hade om inte annat varit snyggt.