tisdag, januari 26, 2010

en tisdag i mängden.


Visst är det så, men denna tisdag var ändå speciell:
-Väste födelsedagssång till min dotter och njöt av hennes leenden, blickar och glada tillrop.
-Såg Skellefteå slakta Färjestad på TV.
-Hade ont i halsen när jag svalde med halsen.
-Åt gröt
-Jag kom på att det ideala dagar som ska fortgå från det att jag rakat mig är 4. Återkommer i hur många dagar som effekten håller i sig.
-Såg en rätt läskig dokumentär på tv4 om människor i väst som åkte till indien för att hitta surrogatmammor till sina barn, vissa för att de inte ville föda, vissa för att de inte kunde, och vissa för att de inte kunde bli gravida med varandra. Hela filmen gav mig en lätt illamående känsla. Ska inte gå in mer på det på djupet, men tycker definitivt att detta är något man borde tänka igenom en runda till, om det verkligen är något som vi människor ska syssla med.
-Jag skrev ett lätt inlägg, detta och önskade mina läsare en god natt.

Inga kommentarer: