torsdag, januari 21, 2010

sluta störa mig från insidan av min mun.


Många har mailat in och frågat mig frågor gällande vad jag äter i min fil de få gånger jag känner för något lite mer godislikt än min vardagliga veritabla fröfest.

Svaret är Finax Crunch.

Men svaret i sig öppnar för vidare frågor, vilken av de tre smakerna tycker jag bäst om?

Crunch röda bär går bort.

Vilket lämnar kampen till Crunch Naturell och Crunch Äpple/Kanel.

Och framtill idag hade jag nog utan tvekan svarat Crunch Äpple/Kanel, tillsammans med mild vaniljyogurt så bildar det en äppelpaj i miniatyr i munnen.

Men, imorse så provade jag en utmanare, som instorhandlats i Crunch Äpple/Kanels frånvaro. Crunch Naturell var utmanarens namn. Måste dock tyvärr göra er som hoppats på förändring besvikna, ty Naturell var en sorglig frukosthistoria. Fullproppad med något som såg ut som små små rispuffar, som levde om som sjutton när man tuggade.

Svaret på era frågor är alltså, Crunch Äpple/Kanel.

Inga kommentarer: