lördag, december 26, 2009

Best of my blog 2009.


Ett omtumlande år lider mot sitt slut, och jag har skrivit en herrans massa inlägg här på bloggen, tänkte hjälpa er att hitta en godbit per månad, väljer inlägg som är signifikativa för hur den månaden var, se bara nedan. . .

Januari
Den 26 Januari 2009 föddes Havanna, världens finaste tjej. Här är bland annat första bilden på oss.

Februari
Under denna månad bloggade jag om en plågad japansk man i en pizza.

Mars
Här var det dags för mig att skapa ett ypperligt buzzword.

April
Jag drömde mig bort emot sommare och att få ligga på rygg och titta på himlen och lyssna på .

Maj
Peter Jihde skrämde mig med sitt utseende.

Juni
En katt som är en tass på att spela keyboard.

Juli
Jag smygberättade lite ledtrådar gällande min nya idé som ska göra mig multimiljonär.

Augusti
Upptäcker sambandet mellan Mammas nya kille och hon den där konstfacktjejen.

September
Snubblade över en magisk video som förhöjde mitt liv.

Oktober
Blev varse om skönheten med varuträsk.

November
Gick förbi en restaurantmeny och skämdes som människa.

December
Presenterar min lösning på hur Konserthuset ska byggas om.



Inga kommentarer: