fredag, december 25, 2009

skrötheten.


Julen har precis stampat av snön från sina skor i min hall, och en nu fulländat gående Rickard och hans blogg-header kändes lite som de paketpapper som alltid ligger och skräpar efter julens öppningsfrenesi, så jag designade en ny. Ni ser den ovan. Jag kallar den Heavy Snow. Och passa även på att besöka hans stundtals välskrivna blogg (underdrift) Svenska Larm (ni kan där, just nu se en tillfällig blogheader, vet inte om det beror på att han ratade min senaste header, eller att han gjorde verklighet i hotet om att försöka uppdatera sin bloggheader med sin iphone, och sen klicka på hans länk till min blogg, och sen min länk till hans blogg och sen min till hans, och sen hans till mins, osv. )

jag är nöjd med den, den krycksupportade från i höstas och den i somras och den gamla, och den äldre och gör gärna fler.


1 kommentar:

The pyssler sa...

Underbar! Som vanligt =)