söndag, december 06, 2009

satans pool.


iiih!


aaaah!

Just nu pirrar det i magen, för jag har upptäckt en grej i Zimbabwe som heter The Devils Pool. En naturligt formad sk. infinity pool precis mitt i Victoria Falls 128 meter ovanför marken.
Ska vara rätt bökigt att ta sig dit, men relativt ofarligt att bada där förutsatt att man är där rätt tid på året.

Även om det vore coolt att ha en bild på sig själv när man hänger över kanten på den där så vete fanken om jag skulle vilja göra det. Jag blir nervös bara av tanken att åka till kontinenten afrika vid vetskapen om att the devils pool finns där. Nä. jag vågar inte bada där, det var en bedrift bara att blogga om skiten.

Ja, hur mår jag idag då, haft en fin helg?
-Mår bara bra, och visst, riktigt fin helg.

Är jag sugen på att resa, inte nödväntigtvis till The Devils Pool, men ändå?
-Javisst.

Inga kommentarer: