fredag, januari 16, 2009

de jag kommer bry mig om lite extra.

min fästmö älskar apelsiner, hon äter dem i tid och otid, själv dricker jag dem främst.

svaret på frågan: "ska jag hämta en apelsin till dig" besvaras alltid med ett glatt ja. jag kommer att ställa den frågan oftare. ser fram emot att bära in apelsin efter apelsin till henne.

sen har vi ju det här med hon som är på väg hit.

gillar även hon apelsiner så kommer jag fråga samma sak. Eller om hon är mer som mig, och föredrar att dricka dem, så kommer jag att ta fram ett extra glas.

äggen då? undrar ni, jo, även där är vi olika, hon föredrar dem stenhårdkokta, jag föredrar dem djupt inne i sockerkakssmeten. Bilderna är tagna från en genialisk rysk site. finns massa fler. helt otroligt snygga.

Jag älskar dig Miranda.


2 kommentarer:

anna wintour sa...

härliga bilder på apelsinen och ägget

www.veckomagasinet.se

The pyssler sa...

Hihi, mera apelsiner. yumyum! puss