onsdag, januari 28, 2009

Stadsministrarna, finn 7 fel


Jag hade planer att skriva ett djuplodande politiskt inlägg, där jag analyserade de två senaste stadsministrarna i Sverige för att se vem som egentligen presterat bäst.

Döm om min förvåning då jag laddade upp bilden till blogger och upptäckte att bilden var kraftigt manipulerad. Ungefär på samma nivå som då kvällstidningarna "förbättrar" sina bilder.

Hursom, jag tänkte låta det bli en grej, att istället för att nedslås av nederlaget att ha laddat upp en kraftigt manipulerad bild, använda det till något gott.

Så, goda läsarskara, vänligen berätta för mig vilka 7 "fel" bilden innehåller, 5 av dem är rätt givna, de övriga 2 är riktigt rambokniviga.
Svara i kommentarsfältet. Vad vinnaren vinner? Vinnaren deltar med en extralott i utlottningen av vinsten bland anmälda tävlingsbidrag på min förra tävling, som ingen ännu haft alla rätt på.





Inga kommentarer: