onsdag, januari 14, 2009

plopp vs center



Plopp saltlakrits:
4 av 5 krämiga chokladbitar.
Väl satt, väl saltad och härligt mörk lakrits. Precis det man ibland vill ha, och precis det jag i detta fallet fick.

Center Magic Mint
1.5 av 5 krämiga chokladbitar.
Jag borde anat oråd då jag såg de små isbjörnarna som strök omkring kring chokladen då jag öppnade paketet. Mina nävar ångrade sina handlingar. Mintchokladen hörde inte hemma i min mun. Listerine hör inte hemma i choklad. Och isbjörnar gillar friska andetag. Inte jag.




2 kommentarer:

The pyssler sa...

Mintchokladen smakar nästan som after eight och det gillar ju jag så den får 4 av 5 poäng av mig. Jag gillade lakridschokladen i går men idag när jag smakade en bit till kom jag på att saltlakrids nog inte är nått för mig...föör salt. Sötlakrids efterlyses i sån fall. 2 av 5 poäng där.

Ola sa...

perfekt att du gillar det jag ogillar och gillar det jag gillar, då får vi varsin.