onsdag, januari 21, 2009

oroande enkätsvar. .


I raden till höger har jag en undersökning, en undersökning där jag vill veta mer om dig som besöker den här bloggen och vars hjärna och ögon alert dansar över dessa meningar.

Den är dock lite oroande:
-I skrivande stund har enbart 11 har svarat hittills, dålig uppslutning med andra ord, jag som trodde mina läsare var "tuned in" (ledsen)
-En har svarat att han/hon är min nemisis. (rädd)
-Tre har svarat att de är stalkers. (skärrad)
-Två har svarat att de "vill bli vän" (djupt nervös att de blir stalkers om jag nekar dem det)
-En har angett att denne är "fan" (minns livrädd:t att Robert De Niro i filmen The Fan var väldigt mycket stalker)
-En person har kryssat för "vän", dvs ingen riktig vän (sårad)
-Ingen har angett sig vara min vän ännu, ingen. (sorgsen)


Ska bli spännande (som en thriller) att följa min enkät på dess sista självande 10 dagar.




2 kommentarer:

Anonym sa...

De flesta bloggläsare verkar vara väldigt lata. =) det e skitsvårt att få dem att delta. nu ks jag svara på dina frågor.

Ola sa...

haha, det gjorde du ju inte. . det var 12 som hade svarat innan du skrev, och nu även efter. .