måndag, november 16, 2009

dolda kostnader vid hälseneruptur.


Blev under de senaste 24 ordentligt varse om att en plåga jag trodde var över inte är det överhuvudtaget. Över alltså.

Som en följd av förra sommarens brustna hälsena så har jag anlagt en lätt gangstagångstil med ett lätt haltande, kanske ännu mer förut ,men fortfarande lite.
Detta har gjort att på mina 3 favoritsneakers så har det blivit ett hål mitt på högerskon.

Upptäckte ett hål i söndags kväll, ett i regnet imorse på vägen till jobbet, och ett när jag letade efter ett par skor att ha imorgon nu när jag kom hem ikväll.

lade in en bild på mandelmassa ovan, är nämligen sjukt sugen på den där halvkiloskorven som ligger i skafferiet, dessutom kan det vara lite skönt att tänka på något positivt en kväll som denna.

Väl mött.