måndag, november 23, 2009

visa mig nu rumpan.


den gör mig galen. ingen inom din art har en så läcker.

Maserati är mitt favoritmärke javisst, och bilden ovan föreställer en Bora.
Ser ni vad fin den är? Ett, två, tre, fyra avgasrör.
Hade jag en skulle det ligga ett gammalt blekt monopol i bakrutan. Bara för att påminna alla som gick förbi bilen att alla inte kan vinna jämt. Samt även för att snabbt kunna ta ett parti var än jag parkerar min stolthet.

Vid en tidigare attack av akut hybris så skapade jag en tavla vid namn Maserati, och sa att den var till salu i utbyte mot en riktig maserati. Nu är det lite off-season för sportbilar, och då reas de på blocket, så nu har värdet på min tavla ungefär fallit med 50% sen när jag gjorde den, just nu blir den er för simpla 35.000kr (gissar att ni kan pruta ned den. . )

Snacka om win-win situation, ni får ett episkt konstverk, jag min efterlängtade Maserati.



Inga kommentarer: