söndag, november 01, 2009

Minnen från Aruba.


En middag på mysiga restaurangen Linda's Pancakes & Pizza på Aruba.
Skön crazy hollänsk pubstämning på insidan och god mat på våra tallrikar ute på uteserveringen där vi satt.
Jag åt en pizza och Miranda åt en pannkaka, vi skulle tillbaka så jag kunde äta en pannkaka med lönnsirap, men det blev aldrig av.

Nu vill jag verkligen tillbaka.

Minns även att jag såg några arubiska barn leka däromkring, en av dem var rödhårig, men rätt solbränd, minns att jag tänkte att om vårt barn är rödhårit, undrar om det skulle greja att bo på Aruba, sen tänkte jag lite på hur det skulle vara att leva på Aruba.

Jag tror inte man skulle orka, vara så långt ifrån Sverige, så länge. Men drömmen om att återvända om än för några veckor är vad som håller den här bloggen vid liv.

ps. bilderna ovan, den längst ned till höger, det är en bacon/äpple pannkaka, hittade den när jag googlade bilder från Lindas restaurang. Blev lite äcklad.


Inga kommentarer: