tisdag, november 10, 2009

Intervju i påstan.


För ett år sedan så svarade jag på en rad frågor från DN:s påstan, i år upprepar jag bedriften, se svaren och klicka och se skillnaden. hänförande.

Bästa promenad:
Genom stenhamra ned till stranden en solig sommarkväll.
Favoritdrink: P2
Äter lyxmiddag på: stranden på Aruba.
Bästa mikromaten: Rester
Favoritförort: Sundbyberg/Spånga
Fikar gärna på: smetmätt mage.
Bästa lunchställe: Abyssinia, vanadisvägen.
Bästa brunchen: hotellfrukost när man fyllt sitt bord 5 minuter innan de stänger.
Här bjuder jag mamma på middag: vete fanken, nästa gång blir nog vid bröllopet.
Senaste Stockholmsupptäckt: vietnamesiska restaurangen vid odenplan som gör färska vårrullar.
Senast sedda teater-/dansföreställning: jag gör inte teater/dans.
Senast sedda utställning: Jesper Nyrén på Flach-Thulin.
Favoritlyxartikel: ädelstenar
Läser helst: medans jag lyssnar på instrumental musik.
Favoritråvara: råsocker.
Favoritskor: Hummel
Klädkonto per månad: 1000-2000kr
Dricksprocent: Om jag är nöjd, 10%
Motionerar: Badminton, tis, ons och tors.
Favoritprodukt på Systemet: Gold Strike
Bästa fyllekäket: Bajenburgare.
Bästa förfestmusiken: Bloc Party
Senast gnolade: Krumeluren, barnlåt.
Senast köpta skivan: eh, han sångaren i Strokes, Julian Casablancas.
Mitt sämsta köp någonsin: En v-ringad tröja från Diesel, noppade utav bara helvetet.
Dansar helst till: babysim-instruktörens ljuva stämma.
Senaste impulsköp: polfilter.
I dvd-spelaren/datorn: Star Trek filmen.
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: läser LJUSET av Torgny Lindgren.


Inga kommentarer: