söndag, november 29, 2009

Haja att havet är djuupt.


Photoshoptrollaren c_kick har gjort bilderna ovan som visar vad som skulle hända om det var mer flour i världens hav samt om vissa fiskar var gjorda av spunnen och vävd tandtråd. Se så snälla de annars så hotfulla hajarna numera är.

Sex in the city esque fråga till er läsare: Är vi rädda för Hajar för dess bristande tandhygien? Skapar vi ett elitsamhälle där de med operfekta tänder jagas som hajar?

Och ja, förresten har jag alltid tyckt hajar är rätt mesiga, och jag hade publicerat det här inlägget även om de hade haft tillgång till internet där nere i världshaven.


3 kommentarer:

The pyssler sa...

Jag önskar att hajarna hade sånadär gaddar istället.

MF sa...

Jag föreställer mig att det gör ondare att bli äten av en haj med god tandhygien.
Men man vet ju inte.

MF sa...

Eller...eh...det lät ju för groteskt. Vad ska folk tro.
Jag tar tillbaks det.